Kőszegi András vagyok.

Misszióm:
Hiszek abban, hogy a márkák érték alapon hiteles márkastratégiát alkothatnak, amely összhangban van víziójukkal és missziójukkal, biztosítva ezzel a fejlődést és a közönséggel való valódi kapcsolatot. Így sikeresebbek lehetnek egy jobb, fenntartható világban! 

Vízióm:
A jövőben a közösségekben az érték alapú márkák meghatározó szereplővé válnak, ahol a fenntarthatóság, hitelesség és emberség alapvető értékké válik. Olyan világban szeretnék élni, ahol a vállalkozások és személyek valódi pozitív hatást gyakorolnak, nemcsak gazdasági, hanem társadalmi és környezeti szempontból is.

Szakmai és közéleti ismerkedésemet a Magyar Rádióban kezdtem 1985-ben. Azóta eltelt néhány évtized, így mondhatom azt, hogy ennyi idő alatt meglehetősen sokat láttam, hallottam, tapasztaltam a falu, a kisváros, a nagyváros, a média, a közélet, a vállalkozások, a vállalatok, a civil szervezetek, a felsőoktatás, a szakmai szervezetek és szakmai zsűrik, így természetesen az emberek világában. Két könyvem jelent meg: „EZ A BRANDING” és „EZ A CSR” címmel. Amennyiben érdekel, pl. itt olvashatsz a részletekről, de találkozhatunk a LinkedIn-en, a Facebook-on, vagy az Instagramon.

Ellenállhatatlan, hiteles és vonzó márkák felépítéséhez több kell, mint a szerencse.

Például egy márkatanácsadó, aki

SZEMÉLYES
Hiszek a személyes kapcsolatok erejében, a valódi márkák az emberekről szólnak. Mindenki megérdemli a személyes törődést.

ELŐREMUTATÓ
A jelen kihívásaira a jövő lehetőségeivel válaszolok.

INSPIRÁLÓ
Kreatív energiák, melyek képesek új gondolkodásmódokat és perspektívákat nyitni, hogy a márka életre keljen és hatással legyen.

SZINTETIZÁLÓ
Összefüggéseket találok ott, ahol mások részleteket látnak.

EGYSZERŰ
A bonyolult, sokszor érthetetlen témák csak gátolják az eredményeket. Leegyszerűsítem a márkaépítés és fenntarthatóság lényegét, hogy érthető és megélhető legyen.

Készen állsz arra, hogy megtaláld és életre keltsd a márkádban rejlő lehetőségeket?

Lépj kapcsolatba velem!