Tényleg meg akarod változtatni a világot? A legtöbben azt állítják, hogy igen, valóban meg akarják változtatni a világot. De hogyan?

Elképesztő mennyiségű, minőségű és sebességű VÁLTOZÁS történik körülöttünk, velünk. Ezért egy adott márkát csak egy adott pillanatban lévő KÖRNYEZETI, TECHNOLÓGIAI, GAZDASÁGI, TÁRSADALMI ÉS GEOPOLITIKAI környezetben tudok értelmezni.

Tehát soha nem volt még fontosabb a márkákról, a társadalomról való gondolkodás, mint MOST!

Az elkövetkező években, de talán már ma is az a nagy kérdés, hogy a MÁRKÁK képesek lesznek-e a kihívásokra releváns válaszokat adni. És vajon képesek leszünk-e mi, egyénenként is releváns válaszokat adni, és a világot valóban megváltoztatni?

A fenntarthatóság értékének bevonása kulcsfontosságú, ami alatt a társadalmi hasznosság beépítését értem a márkaértékek közé. Az, hogy egy márka milyen vállalati értékek mentén működik, jelentős mértékben a fenntarthatósági törekvések mutatják meg.

Fontos ez a felnövő generáció értékrendszerének alakítása és abba való bekapcsolódásának felelőssége okán is.

A legnagyobb sikertörténetek olyan márkáktól származnak, amelyek kiállnak valamiért.

Lépj kapcsolatba velem!