HÁTTÉRANYAGOK
„A sikeres márkaépítéshez mélyebb megértésre is szükség van”
A piac, a trendek és a fogyasztók világának alapos ismerete elengedhetetlen. Ebben a menüpontban olyan tanulmányokat és kutatásokat találsz, amelyek segítenek eligazodni a márkaépítésben az üzleti környezet kihívásai között.
Nemcsak információt adnak, hanem segítik a tisztánlátást, hogy megalapozott döntéseket hozhass, hogy a stratégiád valóban értékteremtő legyen.
The State of Fashion Luxury – McKinsey & Company
Digitális Kereskedelmi Körkép 2025 – pwc, DKSZ
Geopolitics and the geometry of global trade: 2025 update – McKinsey & Company
Sustainable Marketing 2030 Report – Kantar
The State of Fashion 2025 – McKinsey & Company
The 2025 B2B marketing trends report – Norvell Jefferson
PwC’s 28th Annual Global CEO Survey – PwC
THE FUTURE 100 Trends & change to watch in 2025 – VML
Nature in the balance: What companies can do to restore natural capital – McKinsey&Company
Cannes Lions Grand Prix Insights 2024 – THE CONTAGIOUS
THE CONTAGIOUS IQ DOWNLOAD Breakthrough ideas of 2024 – THE CONTAGIOUS
The „value now” consumer: Making sense of US consumer sentiment and spending – McKinsey&Company
Marketing Trends 2025 – Kantar
Future of Work Trends Forecast 2025 – IWG
The Contagious IQ Download 2024 / the best marketing ideas in 2025 – Contagious
European Marketing Agenda 2025 – European Marketing Confederation
B2B Marketing Trend Report 2024 – Norvell Jefferson
SZELLEMITULAJDON-VÉDELEM A KÖRFORGÁSOS GAZDASÁGBAN – SZTNH
The Circularity Gap Report 2023 – Circle Economy
Sustainability: from buzzword to business critical – MOORE Intelligence
Best Global Brands 2024 – Interbrand
Global 500, world’s most valuable and strongest brands – Brand Finance
Brand Guardianship Index 2024 – Brand Finance
MARKETING TRENDS 2025 – Kantar
CMO SURVEY OF THE STATE OF MARKETING ACROSS THE CENTRAL AND EASTERN EUROPE, 2024 – dentsu
Global Ad Spend Forecasts, Hungary Edition 2024 – dentsu
CONNECTING WITH MEN 2024 – Kantar
The FutureBrand Index 2024 – FUTUREBRAND
MEDIA REACTIONS 2024, Moving at the speed of culture – Kantar
13. Magyarországi Vezérigazgató Felmérés – PwC 2024
Az online platformok használata Magyarországon a fiatal felnőttek körében – fabricula – 2024
SMART INFRASTRUCTURE TECH REPORT – SIEMENS -2024
TrendReport 2025 – BrandFestival, TrendLAB
Makrogazdasági kitekintő 2024 – ERSTE
Achieving Net Zero: A Handbook For The Food And Drink Sector – fdf
PR-ÜGYNÖKSÉGI ÓRADÍJFELMÉRÉS Q3 2024 – MPRSZ