A piac, a trendek és a fogyasztók világának alapos ismerete elengedhetetlen. Ebben a menüpontban olyan tanulmányokat és kutatásokat találsz, amelyek segítenek eligazodni a márkaépítésben az üzleti környezet kihívásai között.

Nemcsak információt adnak, hanem segítik a tisztánlátást, hogy megalapozott döntéseket hozhass, hogy a stratégiád valóban értékteremtő legyen.

 

The State of Fashion Luxury – McKinsey & Company

Digitális Kereskedelmi Körkép 2025 – pwc, DKSZ

Geopolitics and the geometry of global trade: 2025 update – McKinsey & Company

Sustainable Marketing 2030 Report – Kantar

The CEO’s essential checklist: Questions every chief executive should be able to answer – McKinsey & Company

The State of Fashion 2025 – McKinsey & Company

The 2025 B2B marketing trends report – Norvell Jefferson

PwC’s 28th Annual Global CEO Survey – PwC

THE FUTURE 100 Trends & change to watch in 2025 – VML

Nature in the balance: What companies can do to restore natural capital – McKinsey&Company

 Cannes Lions Grand Prix Insights 2024 – THE CONTAGIOUS

THE CONTAGIOUS IQ DOWNLOAD Breakthrough ideas of 2024 – THE CONTAGIOUS

The „value now” consumer: Making sense of US consumer sentiment and spending – McKinsey&Company

Global Investor Survey – PwC

Marketing Trends 2025 – Kantar

Future of Work Trends Forecast 2025 – IWG

The Contagious IQ Download 2024 / the best marketing ideas in 2025 – Contagious

European Marketing Agenda 2025 – European Marketing Confederation

B2B Marketing Trend Report 2024 – Norvell Jefferson

SZELLEMITULAJDON-VÉDELEM A KÖRFORGÁSOS GAZDASÁGBAN – SZTNH

The Circularity Gap Report 2023 – Circle Economy

Sustainability: from buzzword to business critical – MOORE Intelligence

Best Global Brands 2024 – Interbrand

Global 500, world’s most valuable and strongest brands – Brand Finance

Brand Guardianship Index 2024 – Brand Finance

MARKETING TRENDS 2025 – Kantar

MEDIA TRENDS 2025 – Kantar

SOCIAL MEDIA TRENDS – GWI

CMO SURVEY OF THE STATE OF MARKETING ACROSS THE CENTRAL AND EASTERN EUROPE, 2024 – dentsu

Global Ad Spend Forecasts, Hungary Edition 2024 – dentsu

CONNECTING WITH MEN 2024 – Kantar

The FutureBrand Index 2024 – FUTUREBRAND

MEDIA REACTIONS 2024, Moving at the speed of culture – Kantar

13. Magyarországi Vezérigazgató Felmérés – PwC 2024

Az online platformok használata Magyarországon a fiatal felnőttek körében – fabricula – 2024

SMART INFRASTRUCTURE TECH REPORT – SIEMENS -2024

European travel 2025 – Accor

TrendReport 2025 – BrandFestival, TrendLAB

Makrogazdasági kitekintő 2024 – ERSTE

Achieving Net Zero: A Handbook For The Food And Drink Sector – fdf

PR-ÜGYNÖKSÉGI ÓRADÍJFELMÉRÉS Q3 2024 – MPRSZ

Football 50 2023, The annual report on the most valuable and strongest football brands – BrandFinance

Lépj kapcsolatba velem!