ELŐADÁS
„Keltsük életre a márka és a fenntarthatóság fogalmát!”
Alkalmanként beszélek a márkaépítésről és a fenntarthatóságról cégeknél, konferenciákon, rendezvényeken, vagy a márkaépítéshez, kommunikációhoz kapcsolódó aktualitásokról a médiában.
Új megvilágításba helyezem a márkaépítés lényegét, megmutatva, hogy a márka a vállalat legértékesebb gazdasági eszköze. Példákon keresztül segítek megérteni, hogyan válhat a márka hitelessé, érzelmeket ébresztővé és nyereséget generáló erőforrássá.
Az előadás a márka, a márkaépítés és a fenntarthatóság valódi lényegét teszi érthetővé és megélhetővé. Szemléletmódot ad, inspiráló és érdekfeszítő módon segít hozzá a márkázással való azonosuláshoz. Életre kelti a brand fogalmát, megmutatja valódi gyakorlati értékét. Az előadás megalapozott elméleti háttértudáson alapul és beépíthető a mindennapok gyakorlatába.
Fedezd fel, hogyan építhetsz hidat értékek és üzleti eredmények között!