Szükség van erős márkára? A márka soha nem volt még fontosabb! 

Elvileg mindenki egyetért, hogy igen, de mégis a legtöbbször előtérbe kerül a könnyebben demonstrálható rövid távú értékesítés. Le kell küzdeni a rövidlátást és javítani kell a márkák esélyeit a fenntartható növekedés elérésére! A sikeres márkaépítés azzal a felismeréssel kezdődik, hogy hosszú távon vagyunk benne.

Ma már nem az a lényeg, hogy mi a terméked, szolgáltatásod, hanem hogy a márkáddal mit képviselsz a világban és ehhez hogyan tudnak kapcsolódni.

Az emberek kapcsolata a stratégiai gondolkodással, a márkaépítéssel felvakaró, pedig tudják, hogy ez döntő fontosságú. Sikereket szeretnének. Mi tartja őket vissza? A márkaépítés nem költség, hanem befektetés! Nem a márkaépítés a drága, hanem a rosszul elköltött hirdetési pénzek. Egy ellenállhatatlan márka felépítéséhez több kell, mint a szerencse. Aztán egyszer csak eljön a pont, amikor elakadnak és szükségük lesz inspirációra, egy inspirátorra, hogy létrehozzanak egy erős márkát, vagy akár a meglévő márkájukba életet leheljenek, új pályára állítsák.

A márka nem egy logó és szlogen – identitás, ami összeköt.

A márka percepciók és asszociációk összessége, egy tudati, üzleti kategória, ami csak a fejünkben létezik! 

A márka egy olyan immateriális érték, üzleti eszköz, ami a legnagyobb hatással van egy személy, vállalkozás, vagy vállalat fejlődésére.

A márkastratégia az egyben az üzleti stratégia is: vízió, misszió, értékek!
Ez az a navigáció, ami mutatja a helyes irányt.

Elengedhetetlen, hogy a márkázás valóban ne csak öncélú kommunikációt jelentsen, hanem a valódi márkaértékek megtalálását, hogy azok érthetővé, szerethetővé, megélhetővé váljanak, a márka ígérete folyamatosan teljesülhessen, tehát az értékek, a vízió és a misszió a külvilág számára egyértelműen felismerhető legyen.

Nem kell bonyolítani! A márkastratégia (üzleti stratégia) arról szól, hogy meg kell találnunk (nem kitalálnunk), ki kell dolgoznunk, hogyan jutunk el A-ból B-be. A misszió kijelöli a játékteret, a vízió megmutatja, hogy hová (B) tartunk.
Az értékeink vezetnek el oda!

Márkatanácsadóként abban segítek, hogy a

vállalatok,

vállalkozások,

személyek

a saját értékeikre építsenek hiteles stratégiát, mely összhangban van víziójukkal és missziójukkal. Az érték alapú gondolkodás és működés nemcsak bizalmat teremt, hanem fenntartható növekedést is biztosít.

Amennyiben mindössze konzultációra van szükség, egy rövid, fókuszált beszélgetésben közösen áttekintjük a márka jelenlegi helyzetét, kihívásait és lehetőségeit. Friss nézőpontokat, praktikus tanácsokat és inspirációt nyújtok, hogy tisztábban lásd, merre érdemes továbblépni.

Együtt dolgozunk azon, hogy a márkád ne csak látható, hanem értékes, vonzó és maradandó is legyen – az ügyfeleid, a piac és a jövő számára egyaránt.

Összességében az én megfogalmazásom szerint:

A MÁRKAÉPÍTÉS

egy végtelenül egyszerű dolog:

ÉRTÉK ALAPON

kiválóan kell tenni a dolgunkat és azt az adott kor kommunikációs csatornáin újszerűen és vonzóan kell elmesélnünk.

Hiszek abban, hogy a márkák érték alapon sikeresebbek lehetnek egy jobb világban !

Készen állsz arra, hogy megtaláld a márkádban rejlő lehetőségeket?

Lépj kapcsolatba velem!