Szily Nóra Lélekbúvár című műsorában Majoros Péter Majkával és Kőszegi András márkatanácsadóval beszélgetett.
Interjú Kőszegi András professzionális márkatanácsadóval és kommunikációs szakemberrel
Kőszegi András: Egyre inkább összefonódik a márkaépítés és a fenntarthatóság
Egy jó ötlet és egy logó még kevés a sikerhez! – interjú Kőszegi András márkatanácsadóval
Egy új világ kezdődik. Túlélheti a márkád? – Megkérdeztük a szakértőt!
A politikai brand attól jó, ha hiteles – Kőszegi András márkatanácsadó a Mandinernek
Kőszegi András: A misszióm és az értékeim határoznak meg
Kőszegi András: Értelmiségi picsogás lett a kormány emojis kampányából
A Lélekbúvár című műsorban Majoros Péter Majkával beszélgettünk és Kőszegi András márkatanácsadóval.
TÖBB-KEVESEBB,Kőszegi András, márkatanácsadó, Hatalmas divatőrület lett a dubaji csoki.
Kőszegi András márkatanácsadó
TÖBB-KEVESEBB,Kőszegi András, márkatanácsadó, Betiltott óriásplakátok
Kőszegi András, márkatanácsadó- Mennyire fontos egy cégnek az, hogy bizonyos világeseményekkel kapcsolatban állást foglaljon?
TÖBB-KEVESEBB, Kiket nevezünk márkanagykövetnek? Kőszegi András, márkatanácsadó
A Brandek és a mesterséges intelligencia, a jó brand alapjai, a hitelesség fontossága – Kőszegi András márkatanácsadó
Működnek még a hagyományos reklámok? – Kőszegi András márkatanácsadó
Addig nem okoz nagy problémát a márkás ruhák, elektronikai eszközök szeretete, ameddig az nem válik a saját értékünk meghatározójává – Kőszegi András márkatanácsadó
Magyarországi siker a 105. Firenzei Pitti Uomon, amely a világ egyik legfontosabb férfidivat-fesztiválja – Kőszegi András márkatanácsadó
Ismét fókuszban a Shein webáruház, amelyet nem először vádolnak azzal, hogy a giga bevétel érdekében teljesen kizsigereli a munkavállalóit – Kőszegi András márkatanácsadó