Új valóságok születnek a technológia és a képzeletünk által. Bármi elképzelhető, megvalósítható.
Az emberi potenciál is újradefiniálódik. Egy új kreativitás gazdasága van kialakulóban, amelyet a mesterséges intelligencia (AI) általános elterjedése vezérel. Egy olyan világban, ahol mindenki lehet alkotó, ez ösztönzi az innovációt, ugyanakkor nyugtalanságot is kelt. A mesterséges intelligencia által generált kreatív teljesítmény visszaüt, és az emberek 76%-a úgy gondolja, hogy a technológia soha nem fogja elvenni az emberiség kreativitását.
A márkáknak újra kell gondolniuk az üzenetküldést, egyensúlyba kell hozniuk a rezonanciát a visszafogottsággal. Pénzügyi kihívásokkal teli időkben a márkáknak hozzáférhetőnek kell lenniük, miközben kényeztetést kell kínálniuk. Készülj fel egy paradox évre, amikor a szürrealitás valóságot kap.
ITT tudod tovább olvasni! – THE FUTURE 100 Trends & change to watch in 2025 – VML