GLOBÁLIS HIRDETÉSI KIADÁSI ELŐREJELZÉSEK

A média algoritmikus korszakának hajnala.

A dentsu Global Ad Spend Forecasts 2024. decemberi kiadásában megosztják az 56 piacon megfigyelt legjelentősebb médiabefektetési trendeket, valamint a márkákra gyakorolt ​​legfontosabb következményeket 2025-ben és azt követően.

A 2024-es globális előrejelzéseket 6,8%-ra módosították, mivel a médiabefektetéseket az egy évnyi sportesemények és választások felpörgették, és most 5,9%-os hirdetési kiadásnövekedést terveznek 2025-re, ami meghaladja a 3,2%-os globális gazdasági növekedést.

A média továbbra is kulcsfontosságú stratégiai hajtóerő az üzleti növekedés ösztönzésében a legfrissebb előrejelzések túlnyomó többsége (8,8%) szerint mélyreható átalakuláson megy keresztül, ahogy a média új korszakába lépünk – az algoritmikus korszakba. Elemzők becslése szerint 2027-től a hirdetési kiadások túlnyomó többsége (79,0%) algoritmusvezérelt lesz. Azoknak a márkáknak, amelyek boldogulni szeretnének ezen a kiterjedt környezetben, meg kell tanulniuk elsajátítani a médiamesterséget, hogy az algoritmusokkal a megfelelő eredményeket érjék el. Reméljük, hogy ez a jelentés hasznos tájékoztatást nyújt a médiabefektetési stratégiájában, és elősegíti a növekedést az algoritmikus korszak hajnalán.

ITT tudod tovább olvasni! – Global Ad Spend Forecasts, Hungary Edition 2024 – dentsu