Az elmúlt évben több olyan gazdasági fordulat is történt, amire aligha számítottunk. Ezek egyidejűleg alapvető változások, amelyek a teljes média- és reklámértékláncot érintik, befolyásolják a médialejátszók üzleti modelljét, és befolyásolják a fogyasztói döntéseket.
A „polikrízisek”, vagyis az egyidejű, összefonódó válságok, változások korszakába léptünk, amely számtalan bizonytalanság és kihívás elé állít bennünket. Például a geopolitikai feszültségek következményei, az infláció és az ebből eredő működési költségek növekedése, az energiaárak emelkedése, a magasabb bérköltségek, a nyereséges árrés fenntartásának nehézségei stb. És ez csak a jéghegy csúcsa.
Csüggednünk KELL? TALÁN. DE TALÁN NEM.
ITT tudod a riportot elolvasni: TrendReport 2025 – BrandFestival, TrendLAB