A GENZ EFFECT

A hatás évének alakítása.

Ez a különkiadás a Z generáció lencséjén keresztül szemlélődő médiavilágba merül, a 2025-ös a The Year of Impact meglátásaira építve. Kilenc éles cikkel, köztük a dentsu saját Z generációs szakértőinek hozzászólásaival, akik nemcsak kampányokat alakítanak ki generációjuk számára, hanem annak is részét képezik, valamint a Z generációra összpontosító minőségi betekintést nyújtó vállalat fogyasztóitól, a nézőpontok gazdag keverékét hozták össze. Együtt boncolgatják azokat a trendeket, amelyek átformálják az emberek tartalomfogyasztását és kapcsolattartását. Azt vizsgálják, hogy életünket egyre inkább az AI vezérli. Ez a kiadás bemutatja a Z generációs hangok kreativitását és találékonyságát, akik nem csak navigálnak a média változó hullámaiban, hanem aktívan irányítják a hajót. Ez egy merész pillantás a média jövőjére, amelyet a holnapi beszélgetéseket meghatározó friss perspektívák hajtanak.

A ChatGPT 2022 novemberi bevezetése óta a generatív mesterséges intelligencia máris hullámokat vert a médiával és a márkákkal való interakcióban, ami várhatóan 2025-ben még jobban át fogja alakítani ezeket az interakciókat. Az európaiak több mint negyede úgy gondolja, hogy a generatív AI jelentős hatással lesz személyes életére a következő évben.

Ahhoz azonban, hogy valóban sikeres legyen, túl kell lépnie a csevegési felületeken, és be kell ágyazni magát a mindennapi szolgáltatásokba. Az olyan platformok, mint a Duolingo3 és a Spotify4, már szinte futurisztikusnak tűnő mesterségesintelligencia-vezérelt funkciókkal javítják a felhasználói élményt.

Ennek ellenére vannak aggályok: sokan aggódnak amiatt, hogy különbséget tesznek a valós és a mesterséges intelligencia által generált tartalom között, és a mesterséges intelligencia képzésének környezeti hatása egyre nagyobb probléma. A jövőre nézve számíts arra, hogy a generatív mesterséges intelligencia zökkenőmentesebben integrálódik mindennapi életünkbe, innovatív mobil- és hordható technológiai alkalmazásokkal.

A Z generáció több mint kétszer nagyobb valószínűséggel használja generatív mesterséges intelligenciát, mint az X.

ITT tudod tovább olvasni: The Gen Z Effect, Shaping the Year of Impact – dentsu