A piac, a trendek és a fogyasztók világának alapos ismerete elengedhetetlen. Ebben a menüpontban olyan tanulmányokat és kutatásokat találsz, amelyek segítenek eligazodni a márkaépítésben az üzleti környezet kihívásai között.

Nemcsak információt adnak, hanem segítik a tisztánlátást, hogy megalapozott döntéseket hozhass, hogy a stratégiád valóban értékteremtő legyen.

Lépj kapcsolatba velem!

NŐK A NÖVEKVŐ IPARÁGAK ÉS VÁLLALATOK FELÉ?

A nők alulreprezentáltak a legjobban fizető új és feltörekvő munkakörökben.

7 TANULSÁG A MARKETING KIHÍVÁSAIDHOZ

Még mindig nehezen tudod számszerűsíteni márkád erejét?

ÉVEK ÓTA NŐNEK A GEOPOLITIKAI FESZÜLTSÉGEK

A vállalatvezetők a hagyományos előrejelzési és tervezési módszerekkel nem tudnak felkészülni és meghatározni a továbblépést.

NYÍLT FORRÁSKÓDÚ TECHNOLÓGIA AZ AI KORÁBAN

Mivel egyre több szervezet alkalmazza az AI-t az üzleti funkciókban, egy új felmérés szerint a vezetők egyre gyakrabban fordulnak a nyílt forráskódú AI-megoldások felé.

BEFEKTETÉS A JÖVŐBE A KIHÍVÁSOK KORÁBAN

A BioTechUSA-cégcsoport éves jelentése.

GLOBAL TRENDS REPORT 2025

Kulcsfontosságú globális trendek és lehetőségek a következő év stratégiájának alakításához.

14. PWC MAGYARORSZÁGI VEZÉRIGAZGATÓ FELMÉRÉS

Erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások.

AZ EMBER MENEDZSMENT ÚJ MŰKÖDÉSI MODELLJE

Személyesebb, technikásabb, emberibb.

MI A FAST FASHION?

A fast fashion kereskedők gyorsabban mozognak, mint hagyományos társaik.

GEN Z REPORT

Magyarország legátfogóbb Z generációs kutatása.

A GENZ EFFECT

A hatás évének alakítása.

VILÁG BOLDOGSÁG JELENTÉS

A jóindulat a gondoskodást és megosztást végzők számára is előnyös.

TECHNOLÓGIA, MÉDIA ÉS TÁVKÖZLÉS

A szoftver ajánlatok és a kreatív partnerségek továbbviszik a napot.

MIKOR FOGJUK LÁTNI A GEN AI TÖMEGES ELFOGADÁSÁT?

A generatív mesterséges intelligencia bevezetése a vártnál tovább tart.

NŐI VÁLLALKOZÓK MAGYARORSZÁGON

Global Entrepreneurship Monitor Különjelentés 2025

A 2024. ÉVI TELJES KOMMUNIKÁCIÓS PIACI KÖLTÉSEK ADATAI – MRSZ

Reál növekedési pályára állt a kommunikációs szakma.

GLOBAL TELECOM OUTLOOK 2024-2028 PWC

A növekedés új receptje.

A MUNKA JÖVŐJE

A trendek előrejelzése 2025-re.

A PWC 2024-ES GLOBÁLIS BEFEKTETŐI FELMÉRÉSE

Óvatosan optimisták, a befektetők növekedést várnak.

A FOGYASZTÓ

Íme, hogyan értelmezhetik a vezetők a vegyes jeleket.

MIT JELENT AZ E-COMMERCE?

30 év alatt az e-kereskedelem forradalmasította vásárlásainkat.

DIGITÁLIS KERESKEDELMI KÖRKÉP 2024 / II.

A magyar e-kereskedelmi forgalom növekedését már az import hajtja.

A GEOPOLITIKA ÉS A GLOBÁLIS KERESKEDELEM GEOMETRIÁJA

A kereskedelmi kapcsolatok folyamatosan átalakulnak, és ennek egyik fő oka a változó geopolitika.

FENNTARTHATÓ MARKETING 2023

Fenntartható növekedési keret a marketing számára.

A VEZÉRIGAZGATÓ ALAPVETŐ ELLENŐRZŐ LISTÁJA

Kérdések, amelyekre minden vezérigazgatónak meg kell válaszolnia.

A LUXUS DIVAT ÁLLAPOTA

2025-ben a luxusipar jelentős lassulással néz szembe.

B2B TREND RIPORT 2025

A mai gyorsan fejlődő B2B környezetben a marketingesek egyedülálló kihívásokkal és lehetőségekkel néznek szembe.

28. GLOBÁLIS VEZÉRIGAZGATÓ FELMÉRÉS – PWC

A kihívás a terjedelem és a sebesség növelése.

THE FUTURE 100

Trendek és figyelnivaló változások 2025-ben.

MÉRLEGEN A TERMÉSZET

Mit tehetnek a vállalatok a természeti tőke helyreállításáért.

CANNES LIONS GRAND PRIX 2024

Stratégiai interjúk a 2024-es Cannes Lions Nemzetközi Kreativitás Fesztivál legünnepeltebb kampányai mögött álló csapatokkal.

THE CONTAGIOUS IQ

Áttörő ötletek 2024-ből.

EURÓPAI MARKETING „AGENDA” 2025

Az adatkezelt AI forradalom találkozik a márkamenedzsmenttel.

B2B MARKETING TREND RIPORT 2024

A marketingszakemberek még mindig alkalmazkodnak ehhez az új digitális világhoz.

SZELLEMITULAJDON-VÉDELEM A KÖRFORGÁSOS GAZDASÁGBAN

A körforgásos gazdaság egy olyan gazdasági modell, amely az erőforrások fenntartható és hatékony felhasználását célozza.

KÖRFORGÁSOS GAZDASÁGI „GAP” JELENTÉS 2023

Javult az emberek életszínvonala, ugyanakkor áttörtek a bolygó biztonságos környezeti korlátai.

FENNTARTHATÓSÁG: A DIVATSZÓTÓL AZ ÜZLETI KRITIKUSSÁGIG

Az üzleti vezetők egyre jobban aggódnak.

BEST GLOBAL BRANDS 2024 – INTERBRAND

Ahoghy a lehetőség növekszik, úgy nő a kockázat is.

GLOBAL 500, A VILÁG LEGÉRTÉKESEBB ÉS LEGERŐSEBB MÁRKÁI – BRAND FINANCE

Egy erős márka több szempontból is jobb üzleti megtérülést eredményezhet.

BRAND GUARDIANSHIP INDEX 2024 – BRAND FINANCE

ITT tudod elolvasni! – Brand Guardianship Index 2024 – Brand Finance 

MARKETING TRENDEK 2025

10 marketing trend.

MÉDIATRENDEK ÉS ELŐREJELZÉSEK 2025

A kihívások középpontjában azonban egy domináns kihívás áll a médiavásárlók és eladók számára: a bizalmi válság.

KÖZÖSSÉGI MÉDIA TRENDEK

A társadalom megváltoztatja a hírfogyasztásunk módját.

HATÁS – A MÁRKAJELENLÉT FENNTARTÁSA KIEMELT PRIORITÁS

Közösségi felmérés a marketing állapotáról Közép- és Kelet- Európában.

GLOBÁLIS HIRDETÉSI KIADÁSI ELŐREJELZÉSEK

A média algoritmikus korszakának hajnala.

KAPCSOLAT A FÉRFIAKAL

Hogyan tudják a márkák dekódolni a modern férfiasságot?

THE FUTUREBRAND INDEX

Mi változott, mi maradt változatlan?

CSÖKKENŐ FÉLELMEK, ÓVATOS BIZAKODÁS 2024-RE

13. PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés.

AZ ONLINE PLATFORMOK HASZNÁLATA MAGYARORSZÁGON A FIATAL FELNŐTTEK KÖRÉBEN

Ezek a kutatások objektívebb és jóval nagyobb felbontású képet mutathatnak az emberek (digitális) viselkedéséről.

SMART INFRASTRUKTÚRA TECH JELENTÉS

Digitális transzformáció. A fenntartható digitális átalakulás visszatér az infrastruktúra új útjába.

EURÓPAI UTAZÁS 2025

A növekedés és a hatás egyensúlya.

BRANDFESTIVAL TRENDREPORT 2025

Az üzleti életben ezeket az időket stratégiai inflekciós pontoknak nevezik.

A NETTÓ NULLA ELÉRÉSE

Kézikönyv az élelmiszer- és italágazat számára.

PR-ÜGYNÖKSÉGI ÓRADÍJFELMÉRÉS Q3 2024

Az adatsor 25 magyarországi ügynökség óradíjait összesíti.

FOOTBALL 50 2023

A márkák végső és legfontosabb célja a pénzszerzés.