HÁTTÉRANYAGOK
„A sikeres márkaépítéshez mélyebb megértésre is szükség van”
A piac, a trendek és a fogyasztók világának alapos ismerete elengedhetetlen. Ebben a menüpontban olyan tanulmányokat és kutatásokat találsz, amelyek segítenek eligazodni a márkaépítésben az üzleti környezet kihívásai között.
Nemcsak információt adnak, hanem segítik a tisztánlátást, hogy megalapozott döntéseket hozhass, hogy a stratégiád valóban értékteremtő legyen.
A nők alulreprezentáltak a legjobban fizető új és feltörekvő munkakörökben.
Még mindig nehezen tudod számszerűsíteni márkád erejét?
A vállalatvezetők a hagyományos előrejelzési és tervezési módszerekkel nem tudnak felkészülni és meghatározni a továbblépést.
Mivel egyre több szervezet alkalmazza az AI-t az üzleti funkciókban, egy új felmérés szerint a vezetők egyre gyakrabban fordulnak a nyílt forráskódú AI-megoldások felé.
A BioTechUSA-cégcsoport éves jelentése.
Kulcsfontosságú globális trendek és lehetőségek a következő év stratégiájának alakításához.
Erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások.
Személyesebb, technikásabb, emberibb.
A fast fashion kereskedők gyorsabban mozognak, mint hagyományos társaik.
Magyarország legátfogóbb Z generációs kutatása.
A hatás évének alakítása.
A jóindulat a gondoskodást és megosztást végzők számára is előnyös.
A szoftver ajánlatok és a kreatív partnerségek továbbviszik a napot.
A generatív mesterséges intelligencia bevezetése a vártnál tovább tart.
Global Entrepreneurship Monitor Különjelentés 2025
Reál növekedési pályára állt a kommunikációs szakma.
A növekedés új receptje.
A trendek előrejelzése 2025-re.
Óvatosan optimisták, a befektetők növekedést várnak.
Íme, hogyan értelmezhetik a vezetők a vegyes jeleket.
30 év alatt az e-kereskedelem forradalmasította vásárlásainkat.
A magyar e-kereskedelmi forgalom növekedését már az import hajtja.
A kereskedelmi kapcsolatok folyamatosan átalakulnak, és ennek egyik fő oka a változó geopolitika.
Fenntartható növekedési keret a marketing számára.
Kérdések, amelyekre minden vezérigazgatónak meg kell válaszolnia.
2025-ben a luxusipar jelentős lassulással néz szembe.
A mai gyorsan fejlődő B2B környezetben a marketingesek egyedülálló kihívásokkal és lehetőségekkel néznek szembe.
A kihívás a terjedelem és a sebesség növelése.
Trendek és figyelnivaló változások 2025-ben.
Mit tehetnek a vállalatok a természeti tőke helyreállításáért.
Stratégiai interjúk a 2024-es Cannes Lions Nemzetközi Kreativitás Fesztivál legünnepeltebb kampányai mögött álló csapatokkal.
Áttörő ötletek 2024-ből.
Az adatkezelt AI forradalom találkozik a márkamenedzsmenttel.
A marketingszakemberek még mindig alkalmazkodnak ehhez az új digitális világhoz.
A körforgásos gazdaság egy olyan gazdasági modell, amely az erőforrások fenntartható és hatékony felhasználását célozza.
Javult az emberek életszínvonala, ugyanakkor áttörtek a bolygó biztonságos környezeti korlátai.
Az üzleti vezetők egyre jobban aggódnak.
Ahoghy a lehetőség növekszik, úgy nő a kockázat is.
Egy erős márka több szempontból is jobb üzleti megtérülést eredményezhet.
ITT tudod elolvasni! – Brand Guardianship Index 2024 – Brand Finance
10 marketing trend.
A kihívások középpontjában azonban egy domináns kihívás áll a médiavásárlók és eladók számára: a bizalmi válság.
A társadalom megváltoztatja a hírfogyasztásunk módját.
Közösségi felmérés a marketing állapotáról Közép- és Kelet- Európában.
A média algoritmikus korszakának hajnala.
Hogyan tudják a márkák dekódolni a modern férfiasságot?
Mi változott, mi maradt változatlan?
13. PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés.
Ezek a kutatások objektívebb és jóval nagyobb felbontású képet mutathatnak az emberek (digitális) viselkedéséről.
Digitális transzformáció. A fenntartható digitális átalakulás visszatér az infrastruktúra új útjába.
A növekedés és a hatás egyensúlya.
Az üzleti életben ezeket az időket stratégiai inflekciós pontoknak nevezik.
Kézikönyv az élelmiszer- és italágazat számára.
Az adatsor 25 magyarországi ügynökség óradíjait összesíti.
A márkák végső és legfontosabb célja a pénzszerzés.