A piac, a trendek és a fogyasztók világának alapos ismerete elengedhetetlen. Ebben a menüpontban olyan tanulmányokat és kutatásokat találsz, amelyek segítenek eligazodni a márkaépítésben az üzleti környezet kihívásai között.
Háttéranyagok
„A sikeres márkaépítéshez mélyebb megértésre is szükség van”
A DIVATIPAR ÁLLAPOTA 2026
Azok a rugalmas márkák kerülhetnek ki győztesként, amelyek gyorsan képesek alkalmazkodni.
TovábbHUMANOID ROBOTOK AZ ÉPÍTŐIPARBAN
Az építőipar évtizedek óta küzd a növekvő kereslettel és a csökkenő munkaerő-kapacitással.
TovábbHOGYAN TUDNAK A MÁRKÁK MAGABIZTOSAN VEZETNI A GYORS VÁLTOZÁSOK KORÁBAN?
Jöttek a diszruptorok. A 2010-es évek bizonyosságai hirtelen törékenynek tűntek.
TovábbAZ EGY FŐRE JUTÓ ÁTLAGOS VÁSÁRLÓERŐ EURÓPÁBAN ÉS MAGYARORSZÁGON
Tudd meg, hogyan oszlik meg a vásárlóerő régiónként Európában!
TovábbIDÉN IS ELKÉSZÜLT A NAGY WEBÁRUHÁZ FELMÉRÉS
A háttérben ugyanakkor komoly működési nehézségek húzódnak meg.
TovábbKOMOLY BÁZISA VAN A NYOMTATOTT SAJTÓNAK
Az olvasótábor a hirdetők számára is értékes piaci szegmenst képvisel.
TovábbTOP 100 GLOBÁLIS MÁRKA 2025
Kulturális relevanciát építenek és hosszú távú márkastratégiába fektetnek.
Tovább