Háttéranyagok

 

„A sikeres márkaépítéshez mélyebb megértésre is szükség van”

piac, a trendek és a fogyasztók világának alapos ismerete elengedhetetlen. Ebben a menüpontban olyan tanulmányokat és kutatásokat találsz, amelyek segítenek eligazodni a márkaépítésben az üzleti környezet kihívásai között.

TOP 100 GLOBÁLIS MÁRKA 2025

Kulturális relevanciát építenek és hosszú távú márkastratégiába fektetnek.

Tovább
MAGÁHOZ TÉRHET-E AZ E-AUTÓ PIAC

Vannak környezeti és geopolitikai kockázatok.

Tovább
TÖLTÉSI TREND

A világszerte eladott új autók negyede elektromos volt, a kihívások továbbra is [...]

Tovább
FOGYASZTÓI TUDATOSSÁG

A megélhetési költségek okozta nyomás továbbra is hatással van a fogyasztói bizalomra.

Tovább
HŰSÍTŐ KALANDOK ÉS ZÖLD TURIZMUS

Ez a kombináció egyre több utazót vonz. Öt trend, amelyek átalakítják az [...]

Tovább
EURÓPAI UTAZÁSI TRENDEK – 2025 NYARA

Mi motiválja a turistákat úti cél kiválasztásában? Stratégiai tanulságok úti célok.

Tovább
MÉDIA INFLÁCIÓS VÁRAKOZÁSOK

Médiaügynökségek, sales house-ok, médiatulajdonosok vezetőinek véleménye alapján.

Tovább
A 450 MILLIÁRD DOLLÁROS GLOBÁLIS SZÉPSÉGIPAR

A szépségipari szereplőknek a felhajtáson túl is bizonyítani kell az értéküket.

Tovább
JELENTŐSEN ÁTRENDEZŐDNEK A NŐI FELSŐVEZETŐK PRIORITÁSAI

Világgazdasági és geopolitikai feszültségek.

Tovább