Háttéranyagok

 

„A sikeres márkaépítéshez mélyebb megértésre is szükség van”

piac, a trendek és a fogyasztók világának alapos ismerete elengedhetetlen. Ebben a menüpontban olyan tanulmányokat és kutatásokat találsz, amelyek segítenek eligazodni a márkaépítésben az üzleti környezet kihívásai között.

A DIVATIPAR ÁLLAPOTA 2026

Azok a rugalmas márkák kerülhetnek ki győztesként, amelyek gyorsan képesek alkalmazkodni.

Tovább
8 TIPP A GENZ MUNKAVÁLLALÓKHOZ

Így szerezd és tartsd meg a Z generációs munkavállalóidat!

Tovább
HUMANOID ROBOTOK AZ ÉPÍTŐIPARBAN

Az építőipar évtizedek óta küzd a növekvő kereslettel és a csökkenő munkaerő-kapacitással.

Tovább
HOGYAN TUDNAK A MÁRKÁK MAGABIZTOSAN VEZETNI A GYORS VÁLTOZÁSOK KORÁBAN?

Jöttek a diszruptorok. A 2010-es évek bizonyosságai hirtelen törékenynek tűntek.

Tovább
AZ EGY FŐRE JUTÓ ÁTLAGOS VÁSÁRLÓERŐ EURÓPÁBAN ÉS MAGYARORSZÁGON

Tudd meg, hogyan oszlik meg a vásárlóerő régiónként Európában!

Tovább
IDÉN IS ELKÉSZÜLT A NAGY WEBÁRUHÁZ FELMÉRÉS

A háttérben ugyanakkor komoly működési nehézségek húzódnak meg.

Tovább
KOMOLY BÁZISA VAN A NYOMTATOTT SAJTÓNAK

Az olvasótábor a hirdetők számára is értékes piaci szegmenst képvisel.

Tovább
TOP 100 GLOBÁLIS MÁRKA 2025

Kulturális relevanciát építenek és hosszú távú márkastratégiába fektetnek.

Tovább
MAGÁHOZ TÉRHET-E AZ E-AUTÓ PIAC

Vannak környezeti és geopolitikai kockázatok.

Tovább