HATÁS – A MÁRKAJELENLÉT FENNTARTÁSA KIEMELT PRIORITÁS
Közösségi felmérés a marketing állapotáról Közép- és Kelet- Európában.
GLOBÁLIS HIRDETÉSI KIADÁSI ELŐREJELZÉSEK
A média algoritmikus korszakának hajnala.
KAPCSOLAT A FÉRFIAKAL
Hogyan tudják a márkák dekódolni a modern férfiasságot?
THE FUTUREBRAND INDEX
Mi változott, mi maradt változatlan?
CSÖKKENŐ FÉLELMEK, ÓVATOS BIZAKODÁS 2024-RE
13. PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés.
AZ ONLINE PLATFORMOK HASZNÁLATA MAGYARORSZÁGON A FIATAL FELNŐTTEK KÖRÉBEN
Ezek a kutatások objektívebb és jóval nagyobb felbontású képet mutathatnak az emberek (digitális) viselkedéséről.
SMART INFRASTRUKTÚRA TECH JELENTÉS
Digitális transzformáció. A fenntartható digitális átalakulás visszatér az infrastruktúra új útjába.
EURÓPAI UTAZÁS 2025
A növekedés és a hatás egyensúlya.
BRANDFESTIVAL TRENDREPORT 2025
Az üzleti életben ezeket az időket stratégiai inflekciós pontoknak nevezik.
A NETTÓ NULLA ELÉRÉSE
Kézikönyv az élelmiszer- és italágazat számára.