A FOGYASZTÓ
Íme, hogyan értelmezhetik a vezetők a vegyes jeleket.
MIT JELENT AZ E-COMMERCE?
30 év alatt az e-kereskedelem forradalmasította vásárlásainkat.
DIGITÁLIS KERESKEDELMI KÖRKÉP 2024 / II.
A magyar e-kereskedelmi forgalom növekedését már az import hajtja.
A GEOPOLITIKA ÉS A GLOBÁLIS KERESKEDELEM GEOMETRIÁJA
A kereskedelmi kapcsolatok folyamatosan átalakulnak, és ennek egyik fő oka a változó geopolitika.
FENNTARTHATÓ MARKETING 2023
Fenntartható növekedési keret a marketing számára.
A VEZÉRIGAZGATÓ ALAPVETŐ ELLENŐRZŐ LISTÁJA
Kérdések, amelyekre minden vezérigazgatónak meg kell válaszolnia.
A LUXUS DIVAT ÁLLAPOTA
2025-ben a luxusipar jelentős lassulással néz szembe.
B2B TREND RIPORT 2025
A mai gyorsan fejlődő B2B környezetben a marketingesek egyedülálló kihívásokkal és lehetőségekkel néznek szembe.
28. GLOBÁLIS VEZÉRIGAZGATÓ FELMÉRÉS – PWC
A kihívás a terjedelem és a sebesség növelése.
THE FUTURE 100
Trendek és figyelnivaló változások 2025-ben.