A FOGYASZTÓ

Íme, hogyan értelmezhetik a vezetők a vegyes jeleket.

MIT JELENT AZ E-COMMERCE?

30 év alatt az e-kereskedelem forradalmasította vásárlásainkat.

DIGITÁLIS KERESKEDELMI KÖRKÉP 2024 / II.

A magyar e-kereskedelmi forgalom növekedését már az import hajtja.

A GEOPOLITIKA ÉS A GLOBÁLIS KERESKEDELEM GEOMETRIÁJA

A kereskedelmi kapcsolatok folyamatosan átalakulnak, és ennek egyik fő oka a változó geopolitika.

FENNTARTHATÓ MARKETING 2023

Fenntartható növekedési keret a marketing számára.

A VEZÉRIGAZGATÓ ALAPVETŐ ELLENŐRZŐ LISTÁJA

Kérdések, amelyekre minden vezérigazgatónak meg kell válaszolnia.

A LUXUS DIVAT ÁLLAPOTA

2025-ben a luxusipar jelentős lassulással néz szembe.

B2B TREND RIPORT 2025

A mai gyorsan fejlődő B2B környezetben a marketingesek egyedülálló kihívásokkal és lehetőségekkel néznek szembe.

28. GLOBÁLIS VEZÉRIGAZGATÓ FELMÉRÉS – PWC

A kihívás a terjedelem és a sebesség növelése.

THE FUTURE 100

Trendek és figyelnivaló változások 2025-ben.