EURÓPAI UTAZÁSI TRENDEK – 2025 NYARA
Mi motiválja a turistákat úti cél kiválasztásában? Stratégiai tanulságok úti célok.
MÉDIA INFLÁCIÓS VÁRAKOZÁSOK
Médiaügynökségek, sales house-ok, médiatulajdonosok vezetőinek véleménye alapján.
A 450 MILLIÁRD DOLLÁROS GLOBÁLIS SZÉPSÉGIPAR
A szépségipari szereplőknek a felhajtáson túl is bizonyítani kell az értéküket.
JELENTŐSEN ÁTRENDEZŐDNEK A NŐI FELSŐVEZETŐK PRIORITÁSAI
Világgazdasági és geopolitikai feszültségek.
NŐK A NÖVEKVŐ IPARÁGAK ÉS VÁLLALATOK FELÉ?
A nők alulreprezentáltak a legjobban fizető új és feltörekvő munkakörökben.
7 TANULSÁG A MARKETING KIHÍVÁSAIDHOZ
Még mindig nehezen tudod számszerűsíteni márkád erejét?
ÉVEK ÓTA NŐNEK A GEOPOLITIKAI FESZÜLTSÉGEK
A vállalatvezetők a hagyományos előrejelzési és tervezési módszerekkel nem tudnak felkészülni és meghatározni a továbblépést.
NYÍLT FORRÁSKÓDÚ TECHNOLÓGIA AZ AI KORÁBAN
Mivel egyre több szervezet alkalmazza az AI-t az üzleti funkciókban, egy új felmérés szerint a [...]
BEFEKTETÉS A JÖVŐBE A KIHÍVÁSOK KORÁBAN
A BioTechUSA-cégcsoport éves jelentése.
GLOBAL TRENDS REPORT 2025
Kulcsfontosságú globális trendek és lehetőségek a következő év stratégiájának alakításához.
