EURÓPAI UTAZÁSI TRENDEK – 2025 NYARA

Mi motiválja a turistákat úti cél kiválasztásában? Stratégiai tanulságok úti célok.

MÉDIA INFLÁCIÓS VÁRAKOZÁSOK

Médiaügynökségek, sales house-ok, médiatulajdonosok vezetőinek véleménye alapján.

A 450 MILLIÁRD DOLLÁROS GLOBÁLIS SZÉPSÉGIPAR

A szépségipari szereplőknek a felhajtáson túl is bizonyítani kell az értéküket.

JELENTŐSEN ÁTRENDEZŐDNEK A NŐI FELSŐVEZETŐK PRIORITÁSAI

Világgazdasági és geopolitikai feszültségek.

NŐK A NÖVEKVŐ IPARÁGAK ÉS VÁLLALATOK FELÉ?

A nők alulreprezentáltak a legjobban fizető új és feltörekvő munkakörökben.

7 TANULSÁG A MARKETING KIHÍVÁSAIDHOZ

Még mindig nehezen tudod számszerűsíteni márkád erejét?

ÉVEK ÓTA NŐNEK A GEOPOLITIKAI FESZÜLTSÉGEK

A vállalatvezetők a hagyományos előrejelzési és tervezési módszerekkel nem tudnak felkészülni és meghatározni a továbblépést.

NYÍLT FORRÁSKÓDÚ TECHNOLÓGIA AZ AI KORÁBAN

Mivel egyre több szervezet alkalmazza az AI-t az üzleti funkciókban, egy új felmérés szerint a [...]

BEFEKTETÉS A JÖVŐBE A KIHÍVÁSOK KORÁBAN

A BioTechUSA-cégcsoport éves jelentése.

GLOBAL TRENDS REPORT 2025

Kulcsfontosságú globális trendek és lehetőségek a következő év stratégiájának alakításához.