A DIVATIPAR ÁLLAPOTA 2026
Azok a rugalmas márkák kerülhetnek ki győztesként, amelyek gyorsan képesek alkalmazkodni.
8 TIPP A GENZ MUNKAVÁLLALÓKHOZ
Így szerezd és tartsd meg a Z generációs munkavállalóidat!
HUMANOID ROBOTOK AZ ÉPÍTŐIPARBAN
Az építőipar évtizedek óta küzd a növekvő kereslettel és a csökkenő munkaerő-kapacitással.
HOGYAN TUDNAK A MÁRKÁK MAGABIZTOSAN VEZETNI A GYORS VÁLTOZÁSOK KORÁBAN?
Jöttek a diszruptorok. A 2010-es évek bizonyosságai hirtelen törékenynek tűntek.
AZ EGY FŐRE JUTÓ ÁTLAGOS VÁSÁRLÓERŐ EURÓPÁBAN ÉS MAGYARORSZÁGON
Tudd meg, hogyan oszlik meg a vásárlóerő régiónként Európában!
IDÉN IS ELKÉSZÜLT A NAGY WEBÁRUHÁZ FELMÉRÉS
A háttérben ugyanakkor komoly működési nehézségek húzódnak meg.
KOMOLY BÁZISA VAN A NYOMTATOTT SAJTÓNAK
Az olvasótábor a hirdetők számára is értékes piaci szegmenst képvisel.
TOP 100 GLOBÁLIS MÁRKA 2025
Kulturális relevanciát építenek és hosszú távú márkastratégiába fektetnek.
MAGÁHOZ TÉRHET-E AZ E-AUTÓ PIAC
Vannak környezeti és geopolitikai kockázatok.
TÖLTÉSI TREND
A világszerte eladott új autók negyede elektromos volt, a kihívások továbbra is fennállnak.
