HUMANOID ROBOTOK AZ ÉPÍTŐIPARBAN

Az építőipar évtizedek óta küzd a növekvő kereslettel és a csökkenő munkaerő-kapacitással.

HOGYAN TUDNAK A MÁRKÁK MAGABIZTOSAN VEZETNI A GYORS VÁLTOZÁSOK KORÁBAN?

Jöttek a diszruptorok. A 2010-es évek bizonyosságai hirtelen törékenynek tűntek.

AZ EGY FŐRE JUTÓ ÁTLAGOS VÁSÁRLÓERŐ EURÓPÁBAN ÉS MAGYARORSZÁGON

Tudd meg, hogyan oszlik meg a vásárlóerő régiónként Európában!

IDÉN IS ELKÉSZÜLT A NAGY WEBÁRUHÁZ FELMÉRÉS

A háttérben ugyanakkor komoly működési nehézségek húzódnak meg.

KOMOLY BÁZISA VAN A NYOMTATOTT SAJTÓNAK

Az olvasótábor a hirdetők számára is értékes piaci szegmenst képvisel.

TOP 100 GLOBÁLIS MÁRKA 2025

Kulturális relevanciát építenek és hosszú távú márkastratégiába fektetnek.

MAGÁHOZ TÉRHET-E AZ E-AUTÓ PIAC

Vannak környezeti és geopolitikai kockázatok.

TÖLTÉSI TREND

A világszerte eladott új autók negyede elektromos volt, a kihívások továbbra is fennállnak.

FOGYASZTÓI TUDATOSSÁG

A megélhetési költségek okozta nyomás továbbra is hatással van a fogyasztói bizalomra.

HŰSÍTŐ KALANDOK ÉS ZÖLD TURIZMUS

Ez a kombináció egyre több utazót vonz. Öt trend, amelyek átalakítják az észak-európai utazást.