TÖLTÉSI TREND

A világszerte eladott új autók negyede elektromos volt, a kihívások továbbra is fennállnak.

FOGYASZTÓI TUDATOSSÁG

A megélhetési költségek okozta nyomás továbbra is hatással van a fogyasztói bizalomra.

HŰSÍTŐ KALANDOK ÉS ZÖLD TURIZMUS

Ez a kombináció egyre több utazót vonz. Öt trend, amelyek átalakítják az észak-európai utazást.

EURÓPAI UTAZÁSI TRENDEK – 2025 NYARA

Mi motiválja a turistákat úti cél kiválasztásában? Stratégiai tanulságok úti célok.

MÉDIA INFLÁCIÓS VÁRAKOZÁSOK

Médiaügynökségek, sales house-ok, médiatulajdonosok vezetőinek véleménye alapján.

A 450 MILLIÁRD DOLLÁROS GLOBÁLIS SZÉPSÉGIPAR

A szépségipari szereplőknek a felhajtáson túl is bizonyítani kell az értéküket.

JELENTŐSEN ÁTRENDEZŐDNEK A NŐI FELSŐVEZETŐK PRIORITÁSAI

Világgazdasági és geopolitikai feszültségek.

NŐK A NÖVEKVŐ IPARÁGAK ÉS VÁLLALATOK FELÉ?

A nők alulreprezentáltak a legjobban fizető új és feltörekvő munkakörökben.

7 TANULSÁG A MARKETING KIHÍVÁSAIDHOZ

Még mindig nehezen tudod számszerűsíteni márkád erejét?

ÉVEK ÓTA NŐNEK A GEOPOLITIKAI FESZÜLTSÉGEK

A vállalatvezetők a hagyományos előrejelzési és tervezési módszerekkel nem tudnak felkészülni és meghatározni a továbblépést.