TÖLTÉSI TREND
A világszerte eladott új autók negyede elektromos volt, a kihívások továbbra is fennállnak.
FOGYASZTÓI TUDATOSSÁG
A megélhetési költségek okozta nyomás továbbra is hatással van a fogyasztói bizalomra.
HŰSÍTŐ KALANDOK ÉS ZÖLD TURIZMUS
Ez a kombináció egyre több utazót vonz. Öt trend, amelyek átalakítják az észak-európai utazást.
EURÓPAI UTAZÁSI TRENDEK – 2025 NYARA
Mi motiválja a turistákat úti cél kiválasztásában? Stratégiai tanulságok úti célok.
MÉDIA INFLÁCIÓS VÁRAKOZÁSOK
Médiaügynökségek, sales house-ok, médiatulajdonosok vezetőinek véleménye alapján.
A 450 MILLIÁRD DOLLÁROS GLOBÁLIS SZÉPSÉGIPAR
A szépségipari szereplőknek a felhajtáson túl is bizonyítani kell az értéküket.
JELENTŐSEN ÁTRENDEZŐDNEK A NŐI FELSŐVEZETŐK PRIORITÁSAI
Világgazdasági és geopolitikai feszültségek.
NŐK A NÖVEKVŐ IPARÁGAK ÉS VÁLLALATOK FELÉ?
A nők alulreprezentáltak a legjobban fizető új és feltörekvő munkakörökben.
7 TANULSÁG A MARKETING KIHÍVÁSAIDHOZ
Még mindig nehezen tudod számszerűsíteni márkád erejét?
ÉVEK ÓTA NŐNEK A GEOPOLITIKAI FESZÜLTSÉGEK
A vállalatvezetők a hagyományos előrejelzési és tervezési módszerekkel nem tudnak felkészülni és meghatározni a továbblépést.