Szeptember 24-én került megrendezésre a Change the Game konferencia, ahol a márkák működésének a keretrendszerét vizsgálták a szakértők. Az alapfelvetés az, hogy a márkák nem légüres térben funkcionálnak, a dolguk nem is korlátozódhat reklám készítésre, hanem
a márkáknak elsősorban értéket kell teremteniük.
A konferencián elhangzottakat a Telekom fejlesztette ConfAI eszköz segítségével foglaljuk össze.
Az eszköz lényege, hogy azzal a tudás anyaggal van feltanítva, ami alapot jelent társadalmi normaváltás eléréséhez. Az alapvetés, hogy a társadalmi/történelmi, gazdasági, környezeti, geopolitikai, technológiai és érzelmi változások, dimenziók kezeléséhez
össztársadalmi szinten kell viselkedést változtatni, melyhez szükséges egy új narratíva.
Ezt a narratívát részben a márkák tudják kialakítani, melyhez nem elég a szokásos image, CSR, edukációs sporadikus kommunikáció, hanem egy új modellre van szükség.
Aki nem integrálja ezeket a fenti dimenziókat a márkastratégiájába, az hamarosan nem fog márkaépítésről beszélgetni, mert nem lesz miről!
A konferencia részletes beszámolóját ITT találod!