Egy erős márka megkülönbözteti az üzletet és stabilitást biztosít a viharos időkben.
A jobb eredmények a partnerségeken fognak alapulni,
ahol a belső és külső csapatok együttműködnek az innováció, a minőség és a márkakiválóság előmozdítása érdekében. A marketing jövője egy olyam partnerségi modellt ölel fel, amelyben
a házon belüli csapatok a külső szakértőkkel a korábbinál szorosabb együttműködést folytatnak,
akik továbbra is értékes betekintést és szakértelmet nyújtanak, miközben segítenek az ügyfeleknek optimalizálni erőfeszítéseiket és erőforrásaikat. A Norvell Jefferson felmérés eredményei is azt mutatják, hogy a vállalatok a kreatív kampányok, a márkaépítés és a tartalomalkotás kiszervezését részesítik előnyben.
Meg kell találni a megfelelő egyensúlyt a márka- és teljesítménymarketing között.
A gazdasági bizonytalanságok felerősítették ezt a vitát. A költségvetés elosztása gyakran nagymértékben hajlik a teljesítménymarketingre annak kiszámíthatósága és azonnalibb nyomon követhetősége miatt. A márka- és aktiválási stratégiák kombinálása olyan multiplikátor hatást hoz létre, amely mind a rövid, mind a hosszú távú teljesítményt növeli.
Címkék: márkaépítés