A fogyasztók 74%-a úgy gondolja, hogy a vállalatoknak felelősségük van a társadalmi problémák megoldásában.
A fogyasztók 64%-uk azt is gondolja, hogy a vállalatoknak felelősségük van az éghajlati és környezetvédelmi problémák megoldásában.
A fogyasztók 52%-a úgy gondolja, hogy a vállalatok félrevezető vagy hamis információkat terjesztenek fenntarthatósági törekvéseikről.
A marketingszakemberek 90%-a egyetért azzal, hogy a fenntarthatósági menetrendeknek ambiciózusabbaknak kell lenniük, és 94%-uk azt mondja, hogy ez szükséges.
A marketing továbbra is lemarad az üzleti élet más területei mögött,
és csaknem minden negyedik márka még mindig csak az első lépéseket teszi fenntarthatósági útján – de az új kutatások azt mutatják, hogy most megvan az akarat a szükséges változtatásokra.
A Kantar Sustainable Marketing 2030 Report – ot itt olvashatod.
Címkék: fenntartahtóság, fogyasztók, marketing