GLOBAL 500, A VILÁG LEGÉRTÉKESEBB ÉS LEGERŐSEBB MÁRKÁI – BRAND FINANCE

Egy erős márka több szempontból is jobb üzleti megtérülést eredményezhet.

A márkaértékelés segít a vállalatoknak megérteni márkájuk értékét, és azt, hogy az hogyan járul hozzá a vállalat általános értékéhez.

Ez a fontos megértés a marketinggel és a márkaépítéssel kapcsolatos döntések meghozatalában, valamint a jövőbeli teljesítmény viszonyítási alapja lehet. Használható a befektetők vonzására és a finanszírozás biztosítására is, hiszen egy erős márka értékes eszköz. Ezenkívül a márkaértékelés hasznos lehet egyesülés vagy felvásárlás esetén, mivel segíthet meghatározni a felvásárolt márka értékét. Összességében a márkaértékelés segít a szervezeteknek megérteni márkájuk értékét és azt, hogy az hogyan illeszkedik az általános üzleti stratégiájukba.

Egy erős márka több szempontból is jobb üzleti megtérülést eredményezhet.

Először is, egy erős márka segíthet a vállalatnak abban, hogy megkülönböztesse magát versenytársaitól, és egyedi identitást alakítson ki a piacon, ami az ügyfelek lojalitásának és megtartásának növekedéséhez vezethet. Ez viszont magasabb árbevételhez és árbevételhez vezethet. Az erős márka abban is segíthet, hogy a vállalat magasabb árat kérjen termékeiért vagy szolgáltatásaiért, mivel a fogyasztók hajlandóak többet fizetni egy általuk jó minőségűnek és megbízhatónak tartott márkáért. Ezen túlmenően, egy erős márka segíthet a vállalatnak a csúcstehetségeket vonzani, mivel az alkalmazottak jobban vonzódhatnak egy ismert és jó hírű márkához. Végül, egy erős márka versenyelőnyt biztosíthat a vállalatnak, és segíthet átvészelni a gazdasági visszaeséseket vagy az iparági zavarokat.

Ez a jelentés kiterjedt eredeti kutatáson alapul, és az eredmények további beszélgetések katalizátorai.

ITT tudod tovább olvasni! – Global 500, world’s most valuable and strongest brands – Brand Finance