A társadalom megváltoztatja a hírfogyasztásunk módját.
Közép-Kelet-Európában egyre több fogyasztó fordul a közösségi médiához, hogy értesüljön a hírekről és az aktuális eseményekről. És bár a leginkább használt platformok személyenként változnak, a médiába vetett bizalom egyre csökken, és a fogyasztók új módokat keresnek a tájékozódásra.
A társadalmi szerepvállalást nem korlátozza az életkor.
A közösségi média az idők során kiforrott, és ezzel együtt a felhasználói bázisa is. Közép-Kelet-Európában a közösségi médiát használók legnagyobb aránya az X generációhoz tartozik, ezt követik a millenniumiak. Azoknak a márkáknak, amelyek a közösségi fogyasztókat szeretnék elérni, gondoskodniuk kell arról, hogy olyan tartalmakat készítsenek, amelyek mind a fiatalabb, mind az idősebb csoportokat kiszolgálják.
A rövid formátumú tartalom nagyobb, mint csak a TikTok.
Nem áshatjuk alá azt a hatást, amelyet a videotartalom a mai fogyasztók érdeklődésére gyakorolt. Azoknak a márkáknak, amelyek ezen a téren szeretnének érvényesülni, biztosítaniuk kell, hogy különféle rövid és hosszú formátumú platformokon találkozzanak a fogyasztókkal.
A közösségi média felveszi a termékfelfedezés koronáját.
Közép-Kelet-Európában a közösségi média nagy szerepet játszik a vásárlási folyamatban. A reflektorfénybe kerülni vágyó marketingszakembereknek olyan tartalmat kell létrehozniuk, amely felkelti a kíváncsiságot, és arra ösztönzi a célközönséget, hogy még jobban felfedezzék márkáikat.
ITT tudod tovább olvasni! – SOCIAL MEDIA TRENDS – GWI