KAPCSOLAT A FÉRFIAKAL

Hogyan tudják a márkák dekódolni a modern férfiasságot?

Miért számít a férfiasság a márkáknak? 

A férfiak manapság szembesülnek saját identitásbeli kihívásaikkal, miközben eligazodnak a változó társadalmi elvárásokban, és küzdenek az elavult sztereotípiákkal.

A férfiasság válsága van, különösen a fiatalabbak körében. A férfiak minden korosztálytól és szexuális irányultságtól függetlenül árnyaltabb és hitelesebb tükröződést követelnek meg maguktól. A márkák hagyományosan a könnyebb utat választották a férfiak ábrázolásában. És a valóság az, hogy a mai világban nem minden márka tart lépést azzal, hogy kik is valójában a férfiak. Ez a jelentés azt vizsgálja, hogy a sztereotípiák lebontásával és a férfiak pozitív ábrázolásával a márkák hogyan tudnak erősebb kapcsolatokat kialakítani, több embert hajlamosítani, és elősegítik a társadalmi változásokat. A tanulmányban szereplő adatok a Kantar márkainklúziós indexéből, a Kantar hirdetésteszt-adatbázisából, valamint a Brazíliában, Thaiföldön, Türkiye-ben és az Egyesült Államokban végzett hirdetések kvalitatív elemzéséből származnak.

ITT tudod tovább olvasni! – CONNECTING WITH MEN 2024 – Kantar