SZEMÉLYES MÁRKAROMBOLÁS

Természetesen személyes márkája mindenkinek van, a kérdés, hogy tudatosan építi-e.

Ez azt is jelenti, hogy bármilyen is legyen a személyes márkád, van még mit rombolni rajta!

Onnan jutott ez eszembe, hogy Magyarországon az angol Ligakupa-döntőt az Arena4 televíziós csatorna közvetítette, a helyszínen pedig Sebők Vilmos szaktársával, Monoki Lehellel közreműködve a meccs végén – mondjuk ki – mínősíthetetlenül viselkedett. Miközben a Liverpool szurkolók a csapattal együtt ünnepeltek,

hősünk saját egójától vezérelve

bement a pályára és meglehetősen tiszteletlenül viselkedett. Ebben a stílusban a kocsmában jónéhány feles után viselkedik így valaki.

Az, hogy hogyan rogánlja valaki a saját személyes márkáját, szíve joga, de  ennél fontosabb, hogy ezzel ne okozzon másoknak is komoly feladatokat és károkat!

“A humorista Bill Hicks azt mondta, a világot megfertőzték a lázban élő egók. “Az ego az ellenség”- ben Ryan Holiday mindannyiunk számára felírja a megfelelő gyógymódot: az alázatot.”

( Kőszegi András )

Címkék: brand, márka, személyes márka