Márkavédelem, szellemi tulajdon, jogi oltalom, IP stratégia

 

Ne csak építsd a márkát, védd is meg!

IP-alapú márkaépítés

A legtöbb márka akkor kerül veszélybe, amikor már értékes. Addig senki nem figyel rá. Utána pedig már mindenki. Ne legyen késő!

Hogyan lesz a szellemi tulajdon üzleti érték, amely védi a cégedet és növeli a márka erejét?

Egy jó márka mögött tiszta logikájú, stratégiailag is tudatosan kezelt szellemi tulajdon portfólió segíti az üzleti folyamatokat. Egy vállalkozás értékének egyre nagyobb részét nem az eszközei, hanem a védett, kizárólagos használatú immateriális vagyon adja: a név, a design, a know-how és a reputáció, azaz olyan vagyonértékű szellemi tulajdonjogok, amelyek már rövid távon is versenyelőnyt jelentenek tulajdonosuknak.

A sikeres brandépítés egyik fontos első lépése az IP stratégia kialakítása.

Az IP (Intellectual Property – szellemi tulajdon) nem utólagos jogi kiegészítés, hanem a piaci érték egyik fő forrása. Azok a cégek, amelyek már a termékfejlesztés, vagy designtervezés korai szakaszában tudatosan kezelik a vagyonértékkel bíró jogi védelmet, versenytársaik előtt járnak – nem csak kreativitásban, hanem biztonságban is.