Hogyan tudnak a márkák magabiztosan vezetni a gyors változások korában, az időtlen emberi viselkedésre összpontosítva, amely minden döntésünket alakítja?
Algoritmusok, MI-ágensek és folyamatosan változó kulturális áramlatok által formált világban
hogyan tudnak a márkák kapcsolatba lépni az emberekkel és valóban hitelesek maradni?
Néhány évvel ezelőtt úgy tűnt, hogy a médiatérképet néhány platform uralta a közösségi média, a kereskedelem, a keresés és a videó területén.
Közösen a stratégiai felhasználói adatok és a hirdetési kiadások oroszlánrészét szerezték meg.
Aztán jöttek a diszruptorok.
A TikTok újraprogramozta azt, ahogyan az emberek felfedezik a kultúrát. Az OpenAI és társai elmosták a határt a keresőmotor és az orákulum között. A 2010-es évek bizonyosságai hirtelen törékenynek tűntek.
2026-ra az alapok még jobban megrepedhetnek, amit a potenciálisan átalakító nemzetközi kereskedelmi viták, valamint a mesterséges intelligencia versenyében tapasztalható eltérő regionális megközelítések is szemléltetnek.
Hogyan tudják a márkák a növekedést és a virágzást ösztönözni a garantált bizonytalanság idején?
Arra kell összpontosítaniuk, ami idővel stabil marad, stratégiai gondolkodásukat az alapvető, változatlan emberi viselkedésre alapozva, hogy szigorúan felmérjék, hová fektessenek be az „algoritmikus korszak” – ban.
A Media Trends kiadásában a dentsu szakértői azt vizsgálják, hogyan tudják a márkák három tartós emberi igazság köré szervezni gondolkodásukat a 2026-os növekedés érdekében.
A HumanTruths in the Algorithmic Era 2026 – MediaTrends tanulmányt ITT olvashatod!

