A piac, a trendek és a fogyasztók világának alapos ismerete elengedhetetlen. Ebben a menüpontban olyan tanulmányokat és kutatásokat találsz, amelyek segítenek eligazodni a márkaépítésben az üzleti környezet kihívásai között.
Háttéranyagok
„A sikeres márkaépítéshez mélyebb megértésre is szükség van”
TOP 100 GLOBÁLIS MÁRKA 2025
Kulturális relevanciát építenek és hosszú távú márkastratégiába fektetnek.
TovábbTÖLTÉSI TREND
A világszerte eladott új autók negyede elektromos volt, a kihívások továbbra is [...]
TovábbFOGYASZTÓI TUDATOSSÁG
A megélhetési költségek okozta nyomás továbbra is hatással van a fogyasztói bizalomra.
TovábbHŰSÍTŐ KALANDOK ÉS ZÖLD TURIZMUS
Ez a kombináció egyre több utazót vonz. Öt trend, amelyek átalakítják az [...]
TovábbEURÓPAI UTAZÁSI TRENDEK – 2025 NYARA
Mi motiválja a turistákat úti cél kiválasztásában? Stratégiai tanulságok úti célok.
TovábbMÉDIA INFLÁCIÓS VÁRAKOZÁSOK
Médiaügynökségek, sales house-ok, médiatulajdonosok vezetőinek véleménye alapján.
TovábbA 450 MILLIÁRD DOLLÁROS GLOBÁLIS SZÉPSÉGIPAR
A szépségipari szereplőknek a felhajtáson túl is bizonyítani kell az értéküket.
TovábbJELENTŐSEN ÁTRENDEZŐDNEK A NŐI FELSŐVEZETŐK PRIORITÁSAI
Világgazdasági és geopolitikai feszültségek.
Tovább