TELE VAN A VÁROS…

Óriásplakát: hagyjuk most a konkrét politikai mögöttest!

Pusztán kommunikációs szempontból: hagyjuk most a konkrét politikai mögöttest!

„Tele van a város szerelemmel”… valójában óriásplakátokkal, ami nekem tartalmától függetlenül ma már komoly vizuális környezetszennyezés!

Ha azt hiszed, hogy egy óriásplakát egy tök egyszerű márka kommunikációs forma, akkor épp most dobsz ki néhány millió (milliárd) forintot az ablakon. A valódi kihívás és feladat az, hogy a kép mellett a szöveg is tűpontos legyen.
Kevés szó.
Nagy hatás.
Semmi mellébeszélés.

De lássuk ezt a mostani kampányt, óriás plakátot (citylight stb)!

Kevés szó? Nem.
Nagy hatás? Megosztó, tehát igen.
Semmi mellébeszélés? Nem. Vagyis igen 🙂

De mit látok én a legnagyobb pontatlanságnak?

„Ők felvennék Ukrajnát az EU-ba”
A képen ott van Zelenszkij („Ők”), Ukrajna elnöke is, aki nem tagja az EU-nak, tehát speciel ő nem is tudja magát, meg senki mást sem felvenni.
Talán ők felvetetnék, vagy ők azt akarják akarják, hogy felvegyék..

Szóval amit mondani akarok, hogy

sose becsülj alá egy egyszerűnek gondolt óriásplakát tervezést,

mert szép a magyar nyelv, érdemes és hasznos is vele szépen és helyesen is bánni, még ha csak egy óriásplakáton is!