Az AI-technológiák térnyerése, a változó gazdasági feltételekkel és a vásárlók változó elvárásaival párosulva új marketing megközelítést követel meg – egy agilis, alkalmazkodó és emberközpontú.
Ez a jelentés, amely a B2B marketingesek körében végzett legfrissebb felmérésünkön alapul, az iparágat 2025-ben meghatározó kulcstrendekkel foglalkozik. A márkaépítés stratégiai követelményétől a mesterséges intelligencia felelős megvalósításáig feltárjuk azokat a stratégiákat és taktikákat, amelyek meghatározzák a sikert ebben a dinamikus környezetben. Eredményeink egyértelmű elmozdulást mutatnak a B2B marketing holisztikusabb és integráltabb megközelítése felé. Ez magában foglalja az erős márkák építését, az értékes tartalmak létrehozását, a videó erejének kiaknázását, a tapasztalati marketing felkarolását és a mesterséges intelligencia stratégiai integrálását az emberi felügyelet fenntartása mellett.
ITT tudod tovább olvasni! – The 2025 B2B marketing trends report – Norvell Jefferson